اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۱۳۵۸

نفوذ کروناویروس به فرانسه از اوائل دی ماه

نفوذ کروناویروس به فرانسه از اوائل دی ماه
مسئولان بیمارستانی در فرانسه اعلام کردند که اولین مورد ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور به دسامبر سال گذشته بازمی‌گردد.
۱۱:۴۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
وانانیوز|

بیمارستانی در فرانسه به آزمایش مجدد نمونه‌های تست قدیمی از بیماران مبتلا به ذات‌الریه پرداخت و مشخص شد که یک بیمار آلوده به کروناویروس در روز بیست و هفتم ماه دسامبر سال گذشته (هفته اول دی ماه) درمان شده است. این تاریخ نزدیک به یک ماه پیش از آن بوده که دولت فرانسه شناسایی اولین موارد ابتلا به کووید-۱۹ را تایید کند.

منابع بیمارستانی در فرانسه اعلام کردند: محققان به آزمایش مجدد نمونه‌های گرفته شده از ۲۴ بیمار که در ماه‌های دسامبر و ژانویه تحت درمان قرار گرفته بودند و نتیجه تست آنفلوآنزای آنان منفی بوده است، پرداختند.

گفته شده از ۲۴ بیماری که نمونه آزمایش آنان مورد بررسی مجدد قرار گرفته است نتیجه تست کووید-۱۹ یک بیمار در بیست و هفتم ماه دسامبر مثبت بوده است.

از نخستین روز ماه مارس بیش از ۲۵ هزار نفر در فرانسه بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند. این کشور اولین موارد ابتلا به این بیماری را در بیست و چهارم ماه ژانویه تایید کرد.

به گزارش روزنامه گاردین، به گفته مقامات فرانسه شناسایی اولین بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در فهم چگونگی گسترش کروناویروس ضروری است اما در حال حاضر نمی‌توان به طور قطع اعلام کرد که این بیمار اولین فرد آلوده به کروناویروس در این کشور بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین